آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد  از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بعضی از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) یادی از محله «نیزه» مشهد و نیزار‌های گمشده‌اش رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از برخی اتوبوس های فرسوده و دودزا در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۲۱۰۴۹۰
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از برخی اتوبوس های فرسوده و دودزا در مشهد + پاسخ
یکی از  شهروندان مشهدی درباره اتوبوس های دودزا که در  شهر تردد دارند، انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از  شهروندان درباره اتوبوس های دودزا که  در  شهر تردد دارند، انتقاد کرد. در متن پیامک این شهروند آمده است: چرا با اتوبوس هایی که دود می کنند برخوردی صورت نمی گیرد؟ لطفا آمار بدهید. با شرایط فعلی اتوبوس ها و عمر ناوگان دودزا، بعد از چند سال از چرخه خدمت خارج می شوند؟ چقدر هزینه برای رفع دودزایی صورت می گیرد؟

به دنبال پیگیری پیام شهروند، معاون فنی و  عمران سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد در این باره اعلام کرد: به اطلاع می رساند که شناسایی اتوبوس های دود زا از طریق اعلام گشت های سمام، واحدهای نظارتی سازمان، اطلاع رسانی اتوبوس ران ها و پیامک های شهروندی صورت می گیرد و  در  این باره در  طول شرایط دودزایی اتوبوس رفع نقص می شود.

مرتضی هدشی، در ادامه تأکید کرد: همچنین اتوبوس های سازمان با عمر بالای هشت سال هر سه ماه و زیر هشت سال هر شش ماه معاینه فنی می شوند. علاوه بر آن برای اتوبوس های نو نیز پس از یک سال کارکرد در خطوط با معاینه فنی پایش های لازم انجام می شود.

معاون فنی و  عمران سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد افزود: در  آیین نامه اجرایی ماده ۸  هوای پاک، سن فرسودگی تعریف شده است. برپایه این قانون و پس از سن فرسودگی، تعداد مراجعات به معاینه فنی افزایش پیدا می کند. نکته دیگر آنکه هزینه تعمیرات براساس ایرادی که  سبب بروز دودزایی می شود، متغیر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->